Ett städföretag att lita på
När jag tillsammans med min kompanjon startade städföretaget Städro visste vi precis vilket typ av städföretag vi ville vara. Vi visste vad vi ville vara och vad vi inte ville vara. Vi la mycket tid och arbete på att få detta att kommuniceras i allt ifrån hur vi svarade på mail och telefon till vilka bilder vi hade på hemsidan.
Värdeorden vi jobbade med var grunden till allt vi gjorde. Det la en stabil grund för vårt företag som på kort tid blev mycket framgångsrikt. Vi visste vad vi ville och arbetade alltid utifrån våra värdeord. Något som var nyckeln till vår framgång.
Vill du konkretisera ditt varumärke och din verksamhet? Skapa mål och en plan för hur du ska ta dig dit? Ta då kontakt med Frida och Frida för att boka en kostnadsfri konsulttimme på PGEgY2xhc3MgPSAibF9tYWlsIGxfbmV3X3dpbmRvdyIgaHJlZj0ibWFpbHRvOmluZm9AZnJpZGFvY2hmcmlkYS5zZSIgdGFyZ2V0PV9ibGFuaz5pbmZvQGZyaWRhb2NoZnJpZGEuc2U8L2E+